Blå brännizar

Heej på er idag vart de en tidig morgon då jag fick ryck att gå upp och springa på stranden. men blev inte mycket springa då de låg massa blå brännmaneter över hela stranden men pomiz blev de iaf:) idag blir de säker bara att sola och bada eftersom mamma bara vill sola vette faen varför:O men men jag kan gärna inte ge mig ut på äventyr själv hehe pratade med jens igår oxå så jäkla skönt att få prata med honom efter en och en halv vecka.. men snart bär de av hem till sverige igen och få träffa min älskade häst oxå gud vad jag saknar henne :( men snart får jag träffa min prinssesa igen :3 min favorit bild i repris:)Puss och kram skumbanan<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0