Dagens ridtur

dagens ridtur blev faktiskt inte på min egen häst utan på wilmis kims häst:) jag mamma och kim gav oss ut runt 11 tiden var meningen att kim skulle rida chalet med farre hoppade ju över staketet hela tiden så vart ändringar på vägen liksom:) men de gick faktiskt bra i slutändan sen lite pigga hästar bara:) sen bar de av hemåt sen till norrtälje för att göra lite ärenden:) jag körde in hehe de gick bra lite neröst när hela familjen är med ;) nu börjar de bli vår och jag är så sugen på att börja hoppa nu :) och då menar jag NU så snart ska jag beje mig till volten för att ta några språng:P för snart är de tävlingsdags liksom men vi får ta och åka iväg på någon träning snart:) faen vad mossa börjat släppa päls de är faen hår överallt hehe men de får man ta om man har häst:)Puss och kram skumbanan <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0