Fredag och jag har försovit mig JIPPI

Buu på er

Idag är det fredag oah det första som händer är att jag försover mig säger bara kul:O igår var dagen så illa som den kunde bli slutade med att jag ramlade av hästen och slog mig ganska hårt i ansiktet och hela vänster sida gör super ont:/ men jag har en snäll sötaste som väntade på mig så åkte med honom hem:)ar tömt kameran nu till datorn = att de kommer massa nya bilder:) saknar min älskling massa nu assa han var så trött igå så han var hemma . men jag tror jag vet vad han hellre ville göra han har köpt nytt spel :S så ah det är hans klistrad vid så det känns inte så kul men hoppas det blir bättre med de tänker inte säga åt honom att sluta för då blir det bara fel så han får komma på det själv att jag finns oxå...
sitter hemma och degar farmför tvn väntar på nästa buss till skolan som går 10 :) idag var det 19- när jag gick upp jippi säger jag och jag ska rida idag efter det att jag ramlade av. har funderat hur mycket fram och tillbaka på hur det kommer bli sen och jag blir bara slut i huvet av att tänka på de och jag kommer inte fram till något svar :S men men vi får se :) här kommer en bild på mig hehe skulle ut så var tillfixad och gud vad mitt hår har blivit långt:) puss på er <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0