Slut klämmen

Har precis landat i soffan hemma efter lite middag :) 

Idag jobbade jag i Föllinge 7-16 lika kul som vanligt när man får så mycket tillbaka :3 efter jobbet åkte jag direkt till stallet för lite mockning och ridning :) 

Tog bara en skritt tur fram och tillbaka till ån då han gått lite hårdare två dagar och sen eftersom jag var lite sliten sen jobbet oxå :) 

Imorn är de möte i skola på morgonen och A är så snäll och följer med mig :) 

Ibland känns de som dagen saluför behöva mera är 24 timmar skulle behöva hinna med mycket mera än vad jag hinner på ett dygn :/ Aja slut klämmen i skolan nu innan terminen är slut så nu är de plugga plugga och mera plugga som gäller 😞 men men de ska nog gp bra har en rolig sommar med nya utmaningar att se fram emot 😉😊



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0