Nervöst

Hej på er hoppas allt är bra med er :) 
Idag har det inte hänt så mycket , var på möte i skolan 8.15 som gick bara bra så nu har jag en mera utstakad plan inför hösten :) 

Efter skolan åkte jag och A tillbaka till stallet och tog med grabbarna ut på en ute ritt i vädret som så var helt okej :) 
Red på brännvallen en bit och jobbade på framåt , gick super bra pch Knasen sköter sig väldigt bra :) han gjorde min dag idag , första gången på 3 år som jag kan känna att jag kan rida bredvid en annan häst på hem väg utan att behöva vara orolig om jag kommer ha några armar kvar när rid turen är slut ! Är så himla kul att rida Knasen för han gör så mitt självförtroende stiger för varje gång jag rider honom :3 

Idag kommer dom sista timmarna på dygnet ägnats åt att plugga :) och hänga tvätt :) 
Puss och kram 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0