Helgens aktivitet

Hejsan på er hoppas ni haft en bra helg :) 
I lördags var vi på tävling i stan då A tävlade två hästar och jäklar vilket väder de var usch de blåse isbjörnar de ska gudarna veta ! Tänkte jag skulle ridit knasen men de var sånt skit väder så de blev inte så.

I går var de jätte skönt väder så red knasen uppe på åkern och han skötte sig jätte bra han är så snäll :3 sen hjälpte jag A att rida två hästar och oj vad kul de är att rida hästar som är så väl ridna och som kan så mycket, är så glad att jag får chansen att hjälpa A med hästarna :) 

Nu ska jag fortsätta jobba då rasten är slut sen ska jag hem och fixa och rida knasen ;) 
Puss och kram 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0