Tråk väder

Nu börjar den svenska sommaren visa sig igen :/ nästan så man längtar till vintern igen :) 

Idag red Knasen och jag dressyr lektion för Annelie :) tänkte vi skulle filmat men de regnade så vi sa att vi skulle ta det en annan dag när de är finare väder :) 
Iaf så började vi med att jobba i skritt och ställa och böja igenom honom lite och han är så duktig även fast han tycker de är jobbigt så trampar han på bra :) 

I traven trampade han på väldigt fint i dag och sökte sig väldigt bra neråt :) känns som han börjar tycka att det är lite kul att jobba :3 vi övade även på galopp fattningar i båda varven för att stärka honom :) idag gick han verkligen som eb klocka så kul att sitta på och känna att vi verkligen förstår varandra och det går så bra :) 

Nu ska jag dejta kudden ett par timmar , imorn väntar de matte prov i skolan :( tur jag får pussa på Knasen innan jag blir glad och positiv :) 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0