..

Behöver bara skriva av mig söker inget medlidande eller något sånt utan måste bara ventilera mig.

Tråkigt nog så är det så att Knasen åker tillbaka till Sthlm den 3/7 av privata skäl och det tycker jag självklart är jätte tråkigt då jag verkligen tycker om hästen, men men det är som det är nu, efter Knasen åkt hem så har jag bestämt mig för att lägga ridningen på hyllan lite och verkligen funderar på om det här är något jag vill satsa på. Efter alla motgångar genom åren så räcker inte energin riktigt till för ännu en motgång, samtidigt som jag tycker det är jätte tråkigt att ens behöva tänka tanken så har jag ändå ingen häst så då blir beslutet enklare men fortfarande inte enkelt, har tänkt och tänkt och tänkt ännu mera och jag är inte så pass duktig så det är värt att satsa ändå så vi får se hur det blir till hösten, en sak är ju klar jag har ju ingen som helst chans att kunna köpa någon ny häst inom det närmaste året!! 

Så som det ser ut nu så lägger jag ridningen helt på hyllan. Tack för mig 



Kommentarer
Postat av: Rebecca

Hej! Jag heter Rebecca och jag har tittat på din blogg ett tag nu och sätt att du skrivit mycket om Mossa, när du hade henne på gode . Jag är medryttare på henne 3 ggr i veckan och hon är pigg och glad! Dock så fick hon fång förra sommaren men inte så allvarlig men hon går ändå inte på gräs.
Ville bara hälsa att hon mår jättebra och är pigg och glad :)

Svar: Åh vad roligt att höra att någon rider min prinsessa :3 hade jag varit yngre hade jag gärna haft kvar henne ;)
Ninni

2015-06-25 @ 16:59:02
Postat av: Rebecca

Min mailadress om du vill veta mer och sånt: [email protected]

Svar: Tackar tackar :)
Ninni

2015-06-25 @ 17:00:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0