Utvärdering Linda Heed träning

De var den hemskaste träning jag har varit på, har aldrig känt mig så värdelös på en häst någon gång.

Kyra kändes inte bra någonstans, verken från början eller slut, kändes som man bara lullade runt medans dom ( duktiga) ryttarna hade träning typ. Förstod typ hälften av de vi skulle göra, och de kändes som att nivån låg alldeles för högt för kyra och mig då de var med markarbete än hoppning, och vi kan så mycket dressyr, så jag gjorde ju verkligen bort mig totalt för typ 35 pers, aldrig igen!!! Vi travade mycket vilket inte kyra är så jätte bra på så fick typ sitta och tjuv hålla henne för att hon inte skulle springa iväg :(

Ångrar att jag åkte ditt fick inte ut ett skvatt av träningen bara ett själv förtroende i botten!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0