Söndag+måndag

Igår så var en kompis med mig och fick rida kyra;) jag lede henne lite då hon var lite pigg eftersom hon vilade/promenad i lördags och fredag vilade hon då vet var ute :)

Idag så släppte jag först ut hästarna och sen fixade jag stallet innan jag gav mig ut på en ridtur, och säger bara WUW pigg häst och super glad att få galoppera ;) hon var ganska hängig i handen i traven idag men skritten var hon jätte fin i ;)

Efter jag varit i stallet så åkte jag hem och åt och totalt stor städat mitt rum, dammsugit var enda hörn och flyttat om lite vart bra :) ikväll är de möte med Vhs får se vad som händer där då;)

Nu ska jag pusta ut lite innan middagen ;) puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0