Jagat häst

Dagen började ju extremt bra!!
Började med att försova mig för hade mycket att göra idag, sen så fick jag jaga häst i hagen i säkert en halv timme bara för hon skulle inte komma in inte:/

Tillslut fick jag in henne, då var hon redan svettig under täcket :( sadlade och gav mig ut tänkte att hon skulle få jobba ordentligt idag:) och hon var pain in the as idag , skulle inte alls jobba bara köra upp huvudet och paddla, men matte sa satte ner foten och fick ner henne på jorden igen och då gick hon fint :)

När vi kom tillbaka till stallet fick hon gå ut utan täcke och rulla av sig lite hår då hon börjat fälla så mycket päls nu, börjar bli vår nu :)

Nu väntar jag bara på att mamma ska vakna så ska vi åka och last träna hennes häst/medeyttar häst :)

Ikväll kommer min älskling oxå :) puss på er


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0