Helt slut

Hej på er igår så fick kyra vila och jag och Jens var en sväng till Norrtälje och köpte häst mat och lite andra saker som behövdes:)


Idag var de dags för träning igen, hade med mig en dressyr sadel som jag skulle pröva på kyra, den låg bra så har köpt den nu:) jobbade först lite utan stigbyglar och sen böt vi sadel till min hoppsadel och vi skulle hoppa idag :)

De stod redan en bana framme som hon hoppat innan med sina hästar, hick väldigt bra och är super nöjd :) åkte inte av och hitta flera knappar i hoppningen idag, bland annat så ska jag inte ta så mycket i tyglarna utan parera och hålla om med benen mestadels, bara någon halv halt senast tre galoppasprång innan hindret sen stilla :)

Annelie filmade så kommer upp en film sen när jag fått filmen :)

Nu ska jag mysa med älsklingen och kolla film puss och god natt


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0