Fy skäms Denise

Nu har jag varit skit dålig på att blogga igen, har verkligen inte haft tid.

Jobbar så mycket de går nu då jag ska ha praktik i april ;)

I tisdags så longerade jag bara , kyra var spänd och lyssnade inte alls så fick säga till på skarpen en gång och då blev de bättre ;)

I går så red jag förbi grisarna igen och hon var sjukt spänd och var super rädd för allt , när vi skulle börja trava var hon super fin i formen och inte ska hängig i handen ;) sen tog vi en galopp och då blev hon lite stark men då jobbade jag ner henne i en fin form då lugnade hon ner sig då de inte går att springa lika fort när man måste gå i form ;)

Idag så släppte jag först ut hästarna sen gick jag in en sväng till Kim, sov även där igår ;) hjälpte henne att fixa barnen klara för att åka, gick ut till stallet och tog in kyra och fixade henne och gav mig ut i de fina vädret ;) red in vid söderbacken , jobbade mycket med galoppen och formen idag, hon var jätte fin stund vis men eftersom de blåste så blev hon lite störd i mellan åt, men helt klart nöjd ändå ;)

Ikväll ska jag på kurs i rimbo , ska bli spännande :)

Uppdaterar senare ;) puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0