Dagens

Idag var de upp tidigt för att veterinären skulle komma vid 8 , lätt kyra gå ut en stund innan vet kom så hon fick äta lite och så;)

När vet kom så frågade han ner henne ganska ordentligt , såg lite läskigt ut då jag trodde hon skulle ramla ihop.

Han började med att vaccinera , sen när hon ändå var lite borta tog vi och chip märkte henne på samma gång, sen var de dags för de värsta enligt mig raspa tänderna, låter så sjukt illa när dom drar raspen, men de var inga problem alls, var inte mycket att ta. Fick beröm för att hon hade fina tänder för sin ålder:)

När vet var klar så mockade jag klart och fixade och donade i stallet medans kyra piggnade på sig ;)

Efter stallet åkte jag hem och pluggade på grönt kort kursen inte mycket till plugg men ändå ;)

Kommer inte bli mycket träningar denna månad då jag satsar allt på grönt kort nu ;) men den 16/3 är de dressyr och sen den 26 blir de hoppning, jobbar tyvärr dom flesta tisdagarna och torsdagarna är jag på kurs, men nästa månad satsar vi och även på tävlingarna ;) nu säger jag god natt och sov gott


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0