Tävling

Hej på er har tillbringat hela dagen i Uppsala på tävling med min finaste ;)

Första klassen så fick vi tre stopp, inte så jätte bra men jag var piss nervös och han inte få till mina ben när hon smet undan.

Andra klassen gick de mycket bättre vi nollade:D jag hade gett mig tusan på att nolla;) var mera förberedd den här gången oxå:)

Är helt klart nöjd över dagen:) hon var lugn och inte speciellt stressad alls^^ på uppvärmningen var hon taggad till 100 så där blev de lite bockningar och sparkar ;)

Håller på att ladda upp filmerna till och med den med felen :) den är liten seg bara :)
Ska strax åka och bowla med några kompisar :) så kommer kanske vara länka filmen när den är klar ikväll och fixa den när jag kommer hem:) puss på er så länge


Kommentarer
Postat av: Nenna

Vann du nå priser då? :)

2013-01-05 @ 20:07:11
URL: http://helenasworld.blogg.se
Postat av: Nenna

Grattis då ;)

2013-01-05 @ 23:06:13
URL: http://helenasworld.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0