Svin kallt

Trodde inte de var sant när jag klev upp i morse -22 :0 du måste skämta med mig tänkte jag, Nää de var verkligen svin kallt !!

Var i skolan idag och gjorde prov, kändes bra faktiskt ;) efter skolan åkte jag en sväng till Carro och kollade när hon red och pratade lite med henne ;)

Sen bar de till stallet för att rida min prinsessa <3 när jag tog in henne hade hon trampat på sig så gjorde rent de och sprang med henne för att se att hon inte var halt, och de var hon inte och inte varm heller så tog en liten tur;) hon gick fint och lungt i traven och så hoppade vi två stockar och de var SÅÅ kul ^^ sen på väg hem släppte jag henne så hon fick springa och de var ännu mera kul än att hoppa så då bockade och och brallade ;) hihi min lilla söta sak<33

Kyra har börjat bli så himla nervös tills vi kommer till skogen , allt från en soptunna till trähästen :/ vet inte om de bara är en period som hon går igenom, har era hästar haft någon sån period när dom är rädda för allt men så fort man kommer till skogen/där man kan jobba och öka tempot så är dom som vanligt igen?;)

Idag står de även jobb på schemat har verkligen haft fullt hela dagen;) skönt att man gör något och inte bara ligger och sover ;) nu duschen sen mat puss på er


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0