Sov morgon

Gud så skönt med sov morgon ;) vi gick upp vid 12 tiden och åt frukost och sen kom Jens yngsta bror på fika;)

Vi var även hos Jens syster igår på fika och jag fick mina julklappar sen jul;) har inte varit här sen i november så mycket att ta igen nu;)

Efter vi hade fikat klart idag så åkte vi och puttade in Jens BMW i garaget då den inte startar av någon anledning , Jens ens bror har köpt hus så vi var och kollade på de oxå, och säger bara sjukt mycket utrymme, massa rum ;)

Vi har även varit på systemet och handlat lite till Jen älsta bror som har fullt år som vi ska till ikväll då;)

Fick oxå bilderna som min kompis Therese tagit på mig och kyra den 25;) jätte fina verkligen ska he er smakprov ;) så lägger jag ut resten när jag kommer hem ;)

Nu läsa bok och vänta på maten puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0