Sorry bloggen

Som rubriken lyder ber jag om ursäkt för dålig uppdatering idag. Har jobbat sen 7.30-14.15 och sen var de bara att åka till stallet och mocka:)

Var med Louise och kollade på hennes dressyr träning ;) ser så lätt ut när man ser hon och kungen ;) nästa gång ska jag oxå vara med ;) behöver lite hjälp i dressyren ;)

Måste fixa mitt gröna kort typ NU så jag kan komma ut på lite flera tävlingar ;)

Gick en promenad med kyra på en kvart 20 min bara så hon fick röra på sig ;)

Nu blir de duschen och en film sen sova är helt slut efter dagen<3


Ps går inte att ladda upp bilder från appen av någon anledning !!


Kommentarer
Postat av: Louise

å man tackar man tackar :)

2013-01-06 @ 21:25:38
URL: http://kingofdarkness.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0