Här ska de stå en rubrik ;)

Hej på er har ni haft en bra helg;)? Själv har min helg bestått av jobb, äta och rida typ sova oxå då;)

Idag efter jag slutat jobbat och ätit middag och så, begav jag mig till stallet. Började med att fixa och dona, mocka, fylla vatten och lägga in Hö, för att sen kunna ta in kyra och fixa henne inför ridturen

Hon var ganska spänd idag men de förstår jag för de första sen igår och sen blåste de:) vi övade på de min tränare sa igår och hon släppte bra men fort upp lika fort igen ibland när hon hörde något, men är ändå nöjd över ridturen då hon snappat upp de från igår ^^

Efter jag ridit så masserade jag henne och själv klart stretchade jag henne efter ;)

Imorn bär de av till svärmor och Sala så kyra ska bara promeneras imorn så jag kommer iväg i tid ;) hon får vila tisdag då jag inte kommer hem fören på onsdag och då blir de promenad oxå;) Nää nu sova skönt att vara ledig nu efter fem dagar i sträck ;) puss på er


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0