Fullt upp

Hej på er fick lite sov morgon idag iaf:)
Gick upp vid 11 och gick och åt frukost älskar att äta frukost när jag kan sitta i min egna lilla takt;) eftersom har har min IBS (för er som inte vet är de en mag sjukdom som gör att jag får ont i magen så fort jag äter,) blir de bättre om jag äter i lugn och ro:)

Begav mig till stallet runt tolv för att bemästra kylan för en liten ridtur;) tog på mig overallen och tog kyra på en liten barbacka tur;) hon blir så sjukt fin i formen när jag rider barbacka :p vet inte varför hon har enklare att gå i form när jag rider utan sadel för^^

Efter jag ridit klart och fixat stallet gick jag in till Kim för där var de tre års kallas på hög nivå ;) jätte trevligt verkligen;) mycket trevligt film och gott fika:)

Sen vaknades de arbete igen(ovanligt hehe) var en ganska lugn kväll men fruktansvärt kallt :( Nu ligger jag i sängen och väntar på min man som kommer idag;) puss på er


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0