Utvärdering av tävlingen

Först när vi kom så var hon lugn och fick stå kvar i transporten, tänkte skulle pröva de denna gång, och kyckling mamma som man är sprang man mellan klasserna och kollade att transporten stod still, och så klart gjorde den de och hon var jätte lugn ;)

När dom började hoppa 60 så gick jag upp och tog ut kyra oxh fixade för att börja värma upp. Hon var hur över taggad som helst och vill hellre stå på två ben än fyra, och jag tänkte ju ska de här gå inne på banan, men galopperade av henne lite och då lugnade hon sig.

Eftersom dom helt plötsligt skulle ha en paus mellan 70-80 så blev de väldigt mycket väntan:(

Sen var de våran tur!

Inne på fram hoppningen var hon taggad och hoppade fint så kände att de skulle gå bra ;) och de gjorde de, gick in och nollade 80 klassen ;) sån lycka;) kände mig kanske lite för själv säker, då började hon stressa upp sig så jag fick kämpa för att hålla henne lugn.

Då var de dags för 90
Inne på fram hoppningen så ville hon inte hoppa ordentligt, och fick en dålig känsla som tyvärr följde med in på vanan då vi fick tre stopp på 6 och om jag hade varit lite jävlar annamma så hade de säkert gått men minna ben ville inte hänga med så då blev de som de blev, fick en rivning oxå så blev väl 16 fel eller liknande :) men är ändå nöjd över dagen ;) är ändå våran 2 RIKTIGA tävling , då den första inte riktigt räknas som riktig hehe ;)

Ska lägga in filmerna från båda klasserna på datorn så lägger jag upp dom på bloggen sen ;) puss på er


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0