Lite taggad på

Hej på er han inte blogga igår :(

Började med att släppa ut hästarna och vidare hem och äta frukost;)

Kl 13 skulle jag hämta There för vi skulle tolka efter kyra;) skit duktig häst verkligen , både travade och galopperade ;) för att vara tredje gången så är jag väldigt nöjd, hon brydde sig inte att de lätt alls där back:D

Sen bar av till skolan för att hämta lite material till Historian ;) när jag skulle åka från Norrtälje ringde dom från jobbet där de var panik så fick hoppa in och jobba ;) 9 arbetspasset irad men ska inte gnälla har själv valt de;)

Idag är jag ledig och har inte gjort så mycket, åkte till stallet vid halv tio för vi skulle rulla upp Hö, de gick inte så himla bra då balen rullade ut sig själv efter ett tag så balen blev ju bara mindre och mindre så vi fick packa in lös Hö !

Ikväll ska allt fixas tills morgondagens tävling, så himla taggad ;) ska även sova hos Kim så jag slipper åka hem ikväll ;)

Ny film och bullar hörs senare ;) följ uppdateringarna kring tävlingen imorn på instagrame :Ninni93


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0