Hoppträning

Säger bara en sak, hoppglad häst= matte på backen ;)

Hon var sjukt taggad och var jag inte snabb nog tillbaka med tyglarna då blev de bockningar ut av dess like fattar inte att jag satt kvar så pass många gånger ;)

Sen en gång snubblade hon till i en kurva och jag for fram på halsen och hon började bocka och klämde in mig i sarjen så åkte en bit med armen på sarjen för att jag satt på halva hästen, är märken längs ena lång sidan hehe ;) tror jag sträckte min ena bröst muskel ,

Sen gick de bra tills nästa bock anfall kom då var de bara att smaka på mera sand;) upp igen och på ett ;)

Hade Therese med mig så hon filmade mycket så ska klippa ihop filmerna och lägga ut dom ;)

Micke tyckte att de var imponerande att jag satt kvar den gången hon var in i sarjen med mig hehe

Känns verkligen som att vi har utvecklats så mycket under den tiden jag haft henne kul att känna så och sen höra från tränaren att de syns oxå ;)

Nää nu ska jag ta min mörbultade kropp med en skål popcorn och en film;)

God natt på er ;) filmen kommer imorn ;) puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0