Hej

Idag var de tidigt uppe för att jobba;) inte ofta jag är först på jobbet ;)

Gick bra att jobba idag ganska lugnt faktiskt ;) åkte hem efter jobbet och vilade några timmar;)alltid skönt att vila efter ett arbete pass;)

Tänkte longera kyra idag men Kim hade sin transport på stall plan så gick en promenad med henne istället och tog även med mig Kims hund disco oxå ;) han var jätte glad att få komma ut på promis;) hade så kul åt dom disco gick och pinkade och kyra efter och fuktade, ibland funderar jag på om hon tror att hon föddes som hund hehe

Imorn taggar vi på dubbel pass då folk är sjuka ;) vad gör man inte för sina underbara kollegor ^^

Nu ska jag sova för är sjukt trött ;) puss och god natt


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0