Dålig uppdatering

Sorry för dålig uppdatering har varit mycket på gång nu;)

Söndag: börja med att kliva upp 5.15 för att åka till Uppsala. Pappa skulle vara med i vikinga rännet som är en tävling där man åker skridskor från Uppsala till Stockholm, alltså 8 mil. Så de var bara att packa ihop frukost och pallra sig ut till bilen. Åkte till Knivsta först för att hämta upp min kusin med tjej som oxå skulle vara med. Väl i Uppsala dumpade jag av pappa och dom och åkte hem till älsklingen och sov några timmar, sen åt vi på Kina medans vi väntade på att dom skulle komma fram till Stockholm där vi skulle hämta dom ;) var tur att Jens var med som kart läsare hade aldrig hittat in själv annars;) väl hemma igen sent tror vi kom hem 18.30 då vankades de mat så efter längtat;) så blev ingen ridning då de blev så sent och jag var jätte trött ;) Jens följde med hem till oss så kvällen avslutades med mys framför tvn

Måndag: utsläpp av hästar och ridning, ganska kravlöst så är nöjd;) väl hemma igen så myste jag med älsklingen och kollade på film hela resten av dagen;)

Tisdag: kyra fick sin vecko vilo dag idag :) så släppte bara ut dom och fixade ordning i stallet , ska lämna in lilla bilen på verkstad idag då den är trasig :( ska även jobba ikväll ska bli spännande och se då jag fått reda på att de är några sjuka :/ Nää åka med bilen då hej så länge puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0