Varit sjuk

Hej hopp

Har varit sjuk nu söndag måndag så har bara legat i sängen, har varit och släppt in hästarna de är ändå gången jag varit ut.

Har haft feber och mått piss illa och natten mellan söndag och måndag hade jag gall gångs anfall från kl 24-8 på morgonen så var inte många timmars sömn den natten. Och eftersom jag har så ont går kroppen i försvars ställning genom att jag spyr pgr av smärtorna.

Men igår så slutade febern ca 18 och då vart jag vrål hungrig så åt lite och de stannade i magen;)

Idag har jag mått super:) fast inte sovit så mycket dock då min lilla syster haft kompis här och dom kunde ju inte hålla truten fören sent på natten, jätte kul när man ska upp relativt tidigt:0

Har även gett mig på att rida en sväng idag, blev barbacka :) hon var inte på sitt bästa humör direkt:/ ville inte gå från stall plan ville bara ha av mig :)

Vart även klart idag att jag klarat mitt gröna kort, så nu är de bara ut och tävla :) nu kolla film puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0