Tisdag+onsdag

Hej på er har nyss kommit hem från dagens träning med kyra, helt mör i kroppen:)

I tisdags red jag bara en kort sväng förbi grisarna och jobbade mycket övergångar och satan i gatan var snygg hon var och verkligen jobbade :D då var de verkligen WOW känslan :)

Inatt åkte även min älskling så nu är de tomt utan honom :(

Idag stod de träning på schemat , så vi begav oss mot Annelie :) gick skot bra idag, verkligen stor skillnad på en månad när de kommer till dressyren och jobbade verkligen på ordentligt :p nu är de bara ryggen som ska ja mera muskler :p vi jobbade med galopp bommar oxå både i höger och vänster vilket är kyras sämsta varv när de kommer till galoppen , men de gick bra efter ett tag så fattade hon att de var väster jag skulle ha :) avslutade med att hoppa oxer :) helt klart super nöjd ^^

Nu ska jag lägga mig i sängen och vila innan maten, sen beger jag och min broder till hallstavik för avslut av skidskytte :)

Puss på er

https://cdn1.cdnme.se/2190731/7-3/pic_51656d25e087c3707d692337.jpg" class="image">


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0