Inte mycket att skriva om

Som rubriken lyder så har jag inte haft så mycket att skriva om, har haft hovslagaren här och skulle åkt på träning men hon blev sjuk så får ta de nästa vecka istället :)

Idag har jag ridit en hyfsat lång runda, hon var jätte fin och jag nästan började gråta av lycka att de gick så bra :)

Red förbi cross banan där dom körde men så snälla som vissa är så fick jag passera :) sånt gör en glad som häst människa;)

Ska snart åka till stallet och ta in hästarna och fixa lite och dona i stallet tänkte jag :) allt är ju så himla ledigt nu så de är sjukt ! Ni får ha de bra:)
Ni får en bild på min framtida man så himla snygg puss


Kommentarer
Postat av: Louise

sv: Tack :) ja men jag stördes inte så mycket av det, Kungen kunde galoppera runt där och även hoppadei galopp så för ig var det helt ok :)

2013-04-07 @ 22:40:04
URL: http://kingofdarkness.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0