Hoppträning

idag har vi varit iväg på träning för annelie:)  började med att trav hoppa lite smått och mycket att lägga henne rätt och vara still i handen och MASSA ben hehe:) hoppade även kompination vilket jag inte hoppat så mycket:) sen vart eftersom la vi till så till slut blev de en bana:) gick super bra tills den sista rundan då hon inte vill hoppa kombinationen så slog knät i hinderstödet och domand typ bort och blev lite rädd då:( men de var bara upp igen och då gjorde jag hela rundan men eftersom jag hade ont i knät så orkade jag inte hålla om benen ordenkligt så hon smet på en oxer men gjorde en volt och gick på ett igen:) har blivit så stor skillnad på bara en månad med annelie:) hon har hjälpt mig så enormt är så glad att jag hittade henne som tränare:) filmen är på väg upp:) har även beställt ett par nya ridstövlar ett par treton :) dom lär nog komma i slutet av veckan :) lägger upp filmen när den är klar puss
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0