Träning

Yeehy att hon lyckas hovis var här igår och satte på nya bakskor, och idag när jag gjort bilen klar och transporten klart för att min lille bror kommer sent så måste ha allt klart så de bara är att åka och ta in hästen och fixa henne och sen lasta, då efter allt var klart slängde jag ut Hö och fick se NEJ kyra har tappat en framsko:0

Så var bara att ringa hovis som tur var va hon i älmsta så kom direkt så nu har kyra två nya framskor oxå:) så nu kan jag åka på träning iaf hoppas jag :) om dom sitter kvar :) puss på er


Kommentarer
Postat av: Erika :)

Hej hej! Jag undrar om du vet varför din häst tappar skor hela tiden? :). Dåliga hovar, en hovslagare som inte passar din häst, dåliga skor, eller är hon bara "klumpig" och trampar av sig dom? Eller något annat :).
Bara intresserad av varför det blir så :).
Hoppas du har det bra!

2012-09-25 @ 22:15:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0