Ett år

Idag är de ett ås sen du togs ifrån oss, ett år av sorg och massa tårar, låg inatt och grät för har fortfarande inte insett att du inte längre finns bland oss. Du var alltid solstrålen bland dom mörka molnen, du var alltid glad och de gick inte att vara ledsen när man var med dig gumman, du är så sjukt saknad och kan fortfarande inte prata om dig på riktigt utan att gråta, du var den jag vände mig till när de blev tufft, du var den som hjälpte mig komma tillbaka till mitt rätta jag<3 kommer ihåg när vi var hemma hos Marcus och bakade muffins vi sprang runt och skvätte mjöl på varandra till slut såg vi ut som snö gubbar båda två^^

Kommer ihåg när vi var hemma hos O på fest faen vad kul vi hade synd bara att du inte mådde så bra sen :( kan skriva hur mycket som helst men inget gör så att jag får dig tillbaka :'( saknar dig så sjukt mycket gumman hoppas du har de bra där uppe bland molnen<3
<3 Melinda Slättan Wikström<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0