Sitter på bussen:)

Sitter på bussen på väg till Uppsala :) har längtar efter min älskling :)

Filmen har krånglat lite youtube vill inte ladda upp den av någon anledning :( så får försöka fixa de när jag kommer hem på torsdag;)

Var uppe tidigt idag och släppte ut hästarna, gick sen in och åt lite frukost med K :) sen fixade jag iordning kyra , red inte idag utan longerade bara, vi behöver öva på den fronten :)

Men de gick bra hon lyssnade inte alls till en början men sen blev de bra och då slutade jag :p

Eftersom jag inte kommer hem fören på torsdag så får hon stå imorn och så rider jag eller longerar när jag kommer hem på torsdag ;)

Hoppas ni har de finare väder än jag, fryser som faen och blöt är jag oxå :( när jag kommer till Jens ska jag ställa mig i en varm dusch sen krypa ner i sängen, eller soffan ;)

Ha en fortsatt bra dag:) Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0