Hoppning

Heej på er de stod ju hoppning på schemat så jag och louise gav oss iväg upp till ridhuset och hoppade lite. inte så många hinder men tre st och några galopp bommar:) började med en kombination på 50 med 14 meters mellanrum:) de gick bra kyra och jag hade lite svårigheter med komunikationen som vanligt när vi hoppar, jag använder förlite ben så de blir flängigt. men efter några språng fick vi till de och de slutade med att vi hoppade kombinationen med första hindret 80cm och de sista på en meter:) sen slutade vi där:3
 
hel slut matte och lite trött häst gav sig sen hem :) fick med när jag hoppade 50 och 80 men inte sista ska lägga ihopp dom till en film :) så länge så ni nöja er med film från en av dom första träningarna vi åkte på som kommer upp imorn som tidsinlägg efterson jag jobbar;) nää nu duschen sen film:) puss på er
favorit bild i repris på finaste Mossa:( saknar <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0