Usch vilket väder

Usch och fy vilket väder:s inte kul alls:0
Har jobbat hela dagen och har bara längtar till sängen har frusit hela dagen usch:(

Hade tänkt rida idag men ångrade mig när jag kände hur kallt de var, och när dörren till stallet var öppet så hästarna hade gått in i stallet då ville jag inte släpa ut henne igen <3 hjärtat lilla hon stod och frös så tog på henne ett nytt tjockare täcke då såg hon mera nöjd ut :)

Sen när jag skulle hem så mötte jag en bil på fel sida av vägen så idag blev de dagens första dikeskörning :/
Tur att man har snälla medmänniskor som stannar och hjälper till när inte den bilen som jag mötte stannade :0

Nu ska jag strax duscha sen krypa ner med ekonomi boken :s usch plugg !! Imorn är de jobb igen :) älskar verkligen mitt jobb;)

Puss på er


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0