Usch och fy på mig

Var och red idag och då kom jag på den briljanta idéen att klippa kyras man för den var för lång!

Nää varför ska man vara still när matte ska klippa manen för :0 då skulle hon röra på hela huvudet och bara förstöra så blev jätte kort för fick klippa till hela tiden:0 och jag är inte allt nöjd :( buhu usch kommer inte kunna visa oss för folk på ett tag iaf :p

Hon var även lite svullen i benen men de var inget farligt sa en annan tjej, bara man håller koll att de inte blir större, och de var även bra att rida oxå! Och jag märkte på hennes ben att dom hade gått ner efter ridturen :)

Eftersom att de här är ett tidsinlägg så är jag fortfarande på jobbet och jobbar :) hoppas ni har haft en bra kväll :) och jag hoppas få komma hem tidigare idag än igår :) puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0