Stor bloggare

Som rubriken lyder tänkte jag snacka lite om våra stora bloggar, några som jag läser som jag tycker är bra och är läs värda:)

Bland annat läser jag Linnolsson.se en helt klart läsvärd blogg som jag tycker alla ska ta en titt på. Tycker Linn driver den bloggen bra med flera bra inlägg varje dag:p hon är oxå ingen sån som jag kallar bortskämt rikemans barn utan har fått jobba sig upp till toppen själv :)

Följer oxå http://www.nattstad.se/angrysparris
Sparris har jag träffat faktiskt, fast då var hon mindre och hennes familj var på semester samtidigt som oss och bodde i samma korridor som oss, och vi började prata med dom då min lille syster och Matilda är nästan lika gamla och jag och Matildas store syster är nästan lika gamla;) och sparris är en av mina favoriter bland ponny elit ryttarna , hon är en ur duktig ryttare och har varit uppe på toppen flera gånger men hennes ponnyer , jag är helt klart avensjuk på hur duktig hon är :) hennes och Amandas blogg är en blogg ni inte får missa 100% läsvärd :)

Sen har vi oxå Nellieberntsson.se som jag oxå följer varje dag:) hade mina tankar om Nellie förut men efter ett inlägg hon skrev om henne och Stellas resa från botten till toppen, att alla kan om man bara har viljan DÄR ändrade jag helt uppfattning om Nellie, de inlägget stärkte mig i min ridning och peppade mig att fortsätta kämpa även fast jag inte har en 100.000kr häst som kan hoppa 160, Stella var en westen häst innan Nellie köpte henne och hade inga förutsättningar alls att bli hopphäst, men Nellie trodde på henne och kämpade för henne och kolla på dom nu:) tycker Nellie är en duktig ryttare för att bara vara 12 år och ni kommer nog få passa er för henne ute på tävlings banorna i framtiden :)

Här är några av dom som jag läser flera gånger om dagen, några jag ändrat uppfattning om några jag avgudar och några som peppar mig varje dag att kämpa vidare med min ridning, att aldrig ge upp bara för att man inte har världens förutsättningar för de, jag har ingen 100.000kr häst men jag tror på min häst och vi ska kämpa <3
Tack för mig ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0