Lill lördag

God morgon på er:)

Igår hade jag en helt underbar dag med massa kul och jobbiga saker:)

Först var jag till skolan och gjorde nationella i svenska B eftersom jag missade de förra året innan studenten :) eftersom de här var den muntliga delen så var jag mera nervös eftersom jag hatar att prats inför folk:/ men de gick bra läraren sa att jag bar godkänd iaf :)

Efter skolan åkte jag hem och åt lite och fixade lite hemma . Mötte upp L i stallet vid tre tiden då vi skulle rulla ner en bak från höskullen till hagen nere vid stallet:) den var riktigt tung men vi klarade de, så när den var nere släppte vi ut hästarna i den hagen och till en början hittade dom i te balen utan sprang bara runt och löjlade sig :)

När jag ända var i stallet passade jag på att packa bilen inför träningen :) hämtade Dennis sen for vi på träning ;)

Började träningen med att travhoppa ett hinder i lättsits(mickes favorit start på träningen ) de gick bra och hon var lugn ;) eftersom vi var på utebanan igår så var jag mycket lugnare oxå(tycker ridhuset är litet) sen ökade vi på med några hinder , fortfarande trav i början ^^ sen skulle vi göra de som jag hatar mest, hoppa utan stigbyglar ;s men de gick oxå väldigt bra bara en smitning när jag började bli lite osäker, sen kom dagens fail efter de sista hindret så fick vi lite kommunikations svårigheter då kyra ville gå åt vänster och jag ville hå åt höger så då snurrade jag över och gjorde en kullerbytta :) sen gick hela träningen super, klarade till och med omhoppningssvängarna :D den här träningen var klart den bästa hittills och de tyckte min tränare oxå ^^

Nu ska jag åka in till Norrtälje och handla stallpellets till kyra med mamma och sen ta en liten lugn tur :) skriver mera ikväll puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0