Lång tripp

Heej på er

Har varit på långresa till Sala idag, har varit till ösby på öppet hus då syrran kanske ska börja där, var snabb som attans och släppte ut hästarna imorse, hästarna var inte glada över att få komma ut så tidigt men så var de.

Ingen ridning idag då vi är borta hela dagen, är just nu hos min svärmor och äter, men just nu vill jag bara hem och sova för känner mig inte så på topp humör idag direkt, och de verkar inte Jens heller vara och då är de Inge roligt heller. Så nu längtar jag bara till sängen !!!


Imorn ska jag jobba och sen måste jag handla häst mat till kyra då de nästan är slut. Imorn kommer kanske Angelika oxå för att kanske raka henne:) nu ska jag försöka få liv i min Karl eller bara skita i honom kanske jag vet inte, orkar inte lägga ner energi längre om de ändå aldrig uppskattas!! Puss så länge


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0