Hos Carro

Hej på er ska slänga i mig lite mat för sen lite jobb :)

Har varit hos Carro nu sen typ i fredags , har ridit några pass för henne nu och de börjar släppa :D

I fredags var vi och en till tjej i till Norrtälje på lite skoj :) kom hem typ sent ;)

Sen lördags var jag och jobbade från 10-16 sen åkte jag och Louise och hämtade Hö:) och den som säger att de är lätt att ha häst får jätte gärna rulla in våra Hö balar i fortsättningen :) Carro var även på middag här i går :) sen åkte vi till stallet för jag skulle rida för Carro på volten :) gick väldigt bra och kyra var till och med svettig efter de händer inte ofta:)

Sen drog vi hem till Carro för lite film mys och så men planerna ändrades när en kompis till Carro och hennes pojkvän kom förbi :) de var väldigt trevligt, vi dukade och åt glass:) kl var väl 11 tror jag innan dom åkte sen så kollade jag och Carro lite på tv sen gick jag och la mig :p

Idag har jag varit och släppt ut hästarna och typ bara varit med Carro , orkade inte rida idag kändes att hon behövde vila lite:) Nu är de mat sen jobb. :) hörs puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0