Helt omotiverad

Känner mig helt omotiverad till ridningen just nu, kan inte rida henne i dressyren för kan inte ens få henne i form, jag kan inte hoppa henne för kan inte ens få över henne över hindrena utan hon stannar eller smiter förbi, och de kan jag tydligen förstöra henne på om jag inte rider henne rätt, så de kanske är lika bra att lägga av, kan ju inte ens rida min egen häst rätt...!!!!

Och ute vill hon bara springa och känns bara som att jag rycker henne i munnen (även fast jag vet att jag inte gör de) och de känns inte heller bra, inget känns bra längre, har en pojkvän jag knappt träffar , jag trivs inte så himla bra hemma längre, skolan går åt helvete, de ända positiva är väl att jag trivs på mitt jobb, och dom kompisar jag har kvar!

Nää nu ska jag ta en lång dusch sen äta , sen be ge mig till jobbet för en härlig jobb kväll :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0