Fredag 16/11-12

Gud kväll på er har inte gjort så mycket idag :) sov till typ 12^^

Sen åkte jag och mamma till cobben och medans mamma mockade så red jag :) gick bra han var lite pigg idag men de gick ändå bra:)

Sen åkte hon till Musse och jag åkte till kyra, jag skulle möta upp mamma och två andra vid deras stall så mockade och fixade kyra och red iväg:) hon var riktigt duktig och skötte sig jätte bra ^^ så stolt :) har snart haft henne i 6 månader Gud vad tiden går fort :)

Efter jag vart i stallet så var de bara hem och äta middag :) bara film och mys idag och ta in vilddjuren :) eller dom är inga vilddjur längre hehe :) Nää upp tidigt sen träffa min älskling <33

Såg en jätte bra film alla borde se LOL heter den ;) puss och god natt


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0