Införskaffat mig en transport :)

Heej på er igår var jag och pappa och hämtade transporten jag ska ha och köpa senare :) och har redan märkt för bättring på missa hon står stilla nu och idag kunde vi faktiskt skjuta dörren och hon stig stilla ned vill inte gå för fort fram heller så vi får bakslag liksom:) tog iaf en långtur på två timmar igår de gick bra skit mysigt även fast hon kändes väldigt tung :/ vet inte vad de är kan vara att de är varmt:/ idag red min lille bror på tio år henne själv och jag red gola eftersom gola bara har tre skor har jag mest ridit mossa nu:) de gick jätte bra han till och med galopperade på henne :) så de gick bra:) hon är min lilla bebis kul att en yngre person kan rida henne oxå utan art hon gör något :) nää kolla film nu då :3 puss på er


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0