Life is hard sometimes

Börjar bli trött på att gråta mig till sömns varje natt, trodde jag hade kommit över de som hände med dig men tydligen inte, man känner sig så jävla liten när man står där en dag ensam, då är i världen så jävla bra! Nu tänker folk att men seriöst kan hon sluta tycks synd om sig jag tycker inte synd om mig själv för de är ingen ide för ingen har en aning om hur de är att vara jag i dagens läge, alla säger att man ska vara stark men om man inte kan de då? Om man är för svag från början vad ska ta en upp från marken när man bara ligger ner och blir sparkad på som en hö säck, jag har två saker ett stort intresse och en stor kärlek till mina kära vänner hästarna sen en underbar familj och pojkvän som älskar mig men ibland behöver man någon som täcker en när man ligger ner


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0