Söndag :)

Vaknade upp med solen i ansiktet tänkte yes kanske kan bli en ridtur i de fina väder så skyndade mig upp och pussade J hejdå och åkte för att rida, tog in kyra och gjorde ordning henne och hoppade upp och hon bara ställer sig och ner och fryser fast och så fort jag skänklar på så ställer hon sig så hoppade av och leder henne en bit och hoppar upp igen och samma sak händer igen då hoppar jag av och leder en bit till och efter fyra gången upp och ner då kan vi gå.

sen var hon duktig lite pigg men de klagar vi inte på :) så hon testar vad som går och vad som inte går så hon insåg ganska fort att jag inte gav upp hehe
Nu är de bara att glo tv och mysa med bästa pojkvännen :3 älskar dig Jens <3 puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0