Varmt :)

Heej på er bara jobbar och står i:) Igor var de alldeles för varmt så gjorde inte så mycket då inte vart svalare på kvällen heller:0 idag stod de jobb oxå på schemat sen följa med L på hoppträning jätte duktiga:0) sen bär jag kom hem åkte jag till stallet :) skulle pröva rida en ny väg så tig cykeln först och hamnade mitt ute i skogen helt lost:( sen hittade jag någon som viste så sen var de bara att hämta hästen:) gick jätte bra på vägen och lika så i kätter backen :) dit kommer jag rida flera gånger :) sen följde vi vägen runt gåsviks sjön:) jätte fint men sen när vi kom hem såg jag att hon fått av sig en sko på ridturen:( så nu letas akuttid hos Hovis då de är tävling den 4:) Släppte även in mammas jobba kompis hästar och hennes hingst vägrar gå in :( då blir man lite frustrerad när kl börjar bli 23.30 :0 men till slut kom han in:) bu sova sen jobba:) kommer lite bilder från hoppträningen i tisdags :) puss och sov gott :3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0