Kyra

Sitter och läser och kollar bloggar:) blir så himla taggad på att komma ut på tävlingar och träningar med henne:3 känner att nästa vecka ska mest vara dressyr och lekridning då de är tävling på lördag :) känner att jag måste börja rida mera dressyr och lydnad uppe och på marken :) kyra går från klarhet till klarhet men ibland är hon hur dum som helst en stund sen kolugn igen! Känner verkligen att hon är en häst för mig att utvecklas med för hon är väldigt säker i ridningen , bara jag blir säkrare på min ridning då hon kan bli osäker om jag blir de , men börjar vi lita på varandra så kan vi klara allt känns de som :3 åh kan skriva massa om henne hon är så underbar , hon har sån personlighet :3 hon är en enmans häst!<3<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0