Hoppning

Heej på er eftersom att appen inte fungerar så blir de dålig uppdate tyvärr:( men iaf i torsdags så stod de hoppning på schemat för mig och kyra :) Linn följde även med och fotade så kommer nog bilder sen :) gick bra hon kändes taggad till 100% ;)bara att jag blir lite osäker på mig själv då mossa inte är den som hoppar utan att man rider ordentligt så fick några stopp med de ska vi öva bort:) hoppade iaf upp till en meter så de är jag glad över :) hon behöver lite mera muskler så blir de nog bra :) hon taggar till så himla mycke så kommer nog bli en bra hopphäst med lite självförtroende från min sida :) älskar dig min prinsessa :3 puss på er

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0