Hoppning

Heej på er hoppningen med kyra gick faktiskt bra hon ville inte riktigt lyda i slutet, hon var lite trött då får hon tunnel seende ibland så styr jag åt ena hållet springer hon fortfarande åt andra hållet, så då får jag vara me med skänklarna:) men ibland hinner jag inte så då blir de fel då är de bara att göra om och göra rätt:) men för att vara 3 gången jag hoppar på volten + Micke träningen så går de väldigt bra :) lite mera träning så:) ska på Micke träningen nästa torsdag så får vi se om han säger att de blivit något bättre:) Mossa red jag utan sadel och de gick bra hon var svettig efter passet, även fast vi mest skrittade så ska rida båda hästarna imorn oxå:) Bilder från hoppningen kommer ;) pyss på er


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0