uppskrivning

Heej på er sitter på bussen mot Uppsala till min älskling;) lika bra att åka nu då jag har uppskrivning imorn:o fett nervös :( men hoppas på de bästa ;) vart en snabb tripp till stallet imorse han inte rida får göra de imorn när jag kommer hem^^ red igår iaf och hon är som ett energi klot de är kul att hon pigg men de finns väl en gräns hehe ;) tror att de beror lite på att hon är rakad iår då säger dom att hästarna blir piggare och de stämmer på min lilla dam ^^ hon kastade till och med av mig igår hehe hon är söt min prinsessa :3 känns ibland som att ingen riktigt förstår mig när gäller skolan och allt runt den. Alla verkar tro att jag har de skit lätt men de har jag inte , mår fruktansvärt dåligt i skolan därför jag är borta massa för att jag inte klarar av att gå till skolan för att jag bara mår dåligt av att gå ditt. Tror att de är mycket för att jag inte kommit in i klassen alls sen jag började. Alla har någon att vara men de har inte jag. Och de gör jävligt mycket.har ingen som stöttar mig på samma sätt känns de som. Har en men hon är inte så ofta där , vet att alla tänker nu att gud vad hon klagar och de är inte de som är tanken utan att jag bara ska få skriva av mig. Mossa har verkligen hjälpt mig att få lite självförtroende. Hon är mitt allt just nu och så klart min familj och min älskade pojkvän men hon har ändå hjälpt mig på ett annat sätt , hon får mig att känna mig omtyckt på ett annat sätt ,svårt att förklara men hon betyder massa för mig och skulle inte klara mig utan henne och absolut inte nu när allt är upp och ner !skulle inte klara mig utan verken min familj eller Jens heller. Men mossa är min ögon sten och kommer alltid vara. Nu är de dags att plugga lite innan vi är framme men ni får ha de så bra och önska mig lycka till imorn^^ puss och kram skum banan <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0