Skit nervös :/

Heej på er ligger ner bäddad i sängen med en kopp tee :) idag har min mage inte alls varit med mig och de suger för hade tänkt rida och så men nää magen säger nej då är de lika bra att bädda ner sig... har iaf fickat transport nu hoppas på att mossa går in i en transport som de inte är front lastning på :/ hon är lite skinkig min tjej ska hämta den på söndag så får två dagar att träna på iaf om de inte funkar får vi byta till en med frontlastning på då men de skulle kännas lite dumt men men.. kommer nog gå till skolan imorn iaf för snart är de dags för skrivning USCH pallar inte pressen:( men den här gången ska jag fixa de så är de bara :) nää nu ska jag kryppa ner med en bra film men puss och kram skumbanan på er <3Söt häst som försöker äta upp mobilen hihi:3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0